close
Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物

席琳狄翁<My love>的中英歌詞
My love
My love we have seen it all
The endless confession
the rise and fall
As fragile as a child
But lately I'm sorry I can't hold a smile
吾愛,我們經歷過
無止境的困惑
振奮與失落
如孩童般的脆弱
很抱歉,我最近失去了笑容

But I stand tall to get by
No matter how hard I try to hide
How did you know I'd take the time for you?
Did you know that I could see you through?
How did you know that I would play the part?
I must have made it clear right from the start
但我還是堅強以對
不管有多艱難,我仍試著隱瞞
你怎知我會為你承受這些
你知道我能看穿你的心思嗎
你怎知我願扮演這角色
我一定一開始就表露無疑

My love can you give me strength?         
Somehow I forgot how to ease my pain       
I know I'm right where I belong          
But somethin for nothin never proved me wrong  
吾愛,可以給我力量嗎
我忘了如何減輕自己的傷痛
我知道我屬於這裡
然而有些事證明我是錯的

I would share my whole life with you
Would you do the same for me?
I would give all I am to you
Would you do the same for me?
我願與你共享一生
你是否也願意呢
我願付出毫無保留
你是否也願意呢

And I will stand tall to get by
No matter how hard I try to hide
You could you see I could break?
Did you notice all my mistakes?
There were times I could feel you read my mind
但我還是堅強以對
不管多難我仍試著隱瞞
你知道我可能崩潰
你看到我犯的錯嗎
我曾感覺你了解我

arrow
arrow
    全站熱搜

    周伊延 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()